neděle 6. října 2013

K podzimu patří....

                                                        
                                                      u nás určitě dýňová polévka ♥
                                                  
                         
 
 tentokrát jsem dýni napřed spolu s česnekem pekla
a pak teprve ve vývaru rozmixovala 

 

 

 
a když už byla trouba v provozu měla jsem zaděláno tradičně na naše rohlíčky :-))
...posypané máčkem... 
 

 
 
 
 
..a aby bylo ,,poo,, něco dobrého
tak jsem vykouzlila  francouzský koláč s jablky a mascarpone
...sypaný mandlovými lupínky
 



závěrem to jistil kopeček šlehačky :-))
 

Bylo to takové MOJE nedělní vařeníčko.
venku se zatím sbíraly jablíčka
uklízelo se dřevo
a pak se baštilo
 


 
                                          
                                                     
 
děkuji  za milou návštěvu
a
do nového týdne vstupte s úsměvem
 
♥  ♥  ♥
 


2 komentáře:

  1. Tekvicovu polievku milujem, rohlicky som zatial nerobila a na ten kolac si prosim recepis...
    Krasne slnieckove fotky.. Pozdravujem

    OdpovědětVymazat
  2. Krasna nedele! Dynovou polevku jsme meli vcera u sousedu :) I kdyz u nas je teple jaro v plnem proudu. Ta tvoje vypada vyborne i rohlicky a kolac! Asi pujdu varit udelalas mi chute!

    OdpovědětVymazat