pátek 15. července 2016

Levandulová přeci nesmí chybět ....








      období , kdy je nejlépe ji sklízet ....
    














   je totam ...
   teď už nevím , jestli nebyl čas ...
   nebo jsem  záměrně zapomněla  :-)...
   najednou se keříky levandule rozkvetly ...
   a já je nechala ♥




                                                     

pilná včelička má plné košíčky - kde asi budou mít levandulový med :-)))

...po dešti ....

...a přece jsem stříhala ...



 a protože levandule se stříhat MUSÍ ...
 tak  si vyrobím   LEVANDULOVÝ OLEJ
 a dokoce mám originální amforu , ve které levandulový olej už byl :











      zkušenosti s macerováním bylinek  mám z loňska -kuk:      BYLINKY   

   
                                                                     
     a tady jsou profesionálové -kuk  :     Mydlarna Rubens




hlavní asistent ♥









                                                                   Užívejte si léto s voňavou  levandulí
                                                                                               ♥







4 komentáře:

  1. Ivi, když ona je levandulka nejkrásnější když rozkvete. Nádherné fotky.
    Ta amfora je kouzelná, přeji ať se vše daří.
    Krásný víkend. Z❤❤

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, voní to až sem ..... krásné fotky ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, přeci jen si stihla levandulové květy využít, a taky fotky máš nádherné, u Tebe je vždy moc příjemně, taky jsem nechala levanduli vykvést, jen jsem ze dvou hrstiček vyzkoušela sirup, je výborný, krásné léto s bylinkami (a knížkou),
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Já letos dopřávala levanduli čmeláčkům - bylo jich tam pořád hodně - tak dlouho, až najednou byla odkvetlá. :-) Tak ji posbírám na sušení do pytlíčků, protože na olejíčky nemám odvahu. Ovšem ale kocourek - hlavní asistent je přenáramný fešák. Hodně pohody.

    OdpovědětVymazat