pátek 15. listopadu 2013

Na poušti......

                                       předpověď slibuje na sobotu a neděli počasí nic-moc -
                                                    a jestli bude opravdu pošmourno -
                                                     pojďtě se ke mně na blog zahřát -
                                                            zvu vás na  poušť ♥♥


v jednu chvíli tam bylo docela plno ...děti se koulely ze svahu - tedy z písečné duny :-)))






                                                Taky jsem chvíli pózovala před fotoaparátem .
                        Jako důležitou  součást šatníku jsem zvolila na dovolenou k moři sukni .
                                             / Jsem převážně kalhotový typ :-)))/
                            Narazila jsem na ni v jednou sekáči a padla mi ihned do oka -
                                            krásný přírodní odstín , materiál len , ....a cena :-))
                                                            .... a bylo to v ní fajn.
                                                                 



...a  lehoučký šál chránil před sluníčkem ....
  

                                              sukýnka má krásně zdobený spodní lem ....

                                             
                                                     a vidíte - barva přímo písková :-)))





Taky jsem si trochu hrála s podzimním vybarvením blogu :-))

K   1. výročí  zahájení blogování 

se nějaké to vylepšení hodí 

Přeji Vám pohodový víkend 
♥ ♥ ♥


7 komentářů:

  1. Nádherné fotky, sukýnka je krásná.

    OdpovědětVymazat
  2. Zahřála jsem se u tebe moc příjemně, u nás je velká zima. Krásné fotky plné slunné nálady, to mám ráda ;-). A nový vzhled blogu chválílm, cítím se tu jako doma. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. I já jsem se zahřála, hned bych se prošla po takovým písečku :)

    OdpovědětVymazat