neděle 21. listopadu 2021

Dávka vitamínu D ...




už víme, ...




že za sluníčkem stačí přejet kopeček :-)) ...










 

                                                          výletování zakončené u dobré kávy.. 

                                                        (  tady byl svět ještě v pořádku - víme ?)








                                    ps: a stačilo pár měsíců a kupodivu mi blog jde ovládat jako dřív !!!

                                                                    jen abych to nezakřikla :-))


5 komentářů:

  1. Krásné fotky z krásné přírody a přejme si, aby svět byl v pořádku pořád... Jinak mně se blog ovládá jinak, než dříve, přestože mám nastavené adresy některých změněných blogů přátel, tak se mi nezobrazují jejich změny. Musím jít do nastavení, otevřít seznam četby a tam se ta změna projevuje. Ať se i nadále daří.

    OdpovědětVymazat
  2. Na Křížovém vrchu jsem byla několikrát, je tam moc hezky zařízený interiér restaurace a výzdoba. Krásné fotografie. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, Ivanko!
    Měj příjemné dny. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ano chci se vrátit do pohádky…bylo, nebylo!
    Hezký výlet☀️

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky. Sluníčko tomu dodalo to pravé kouzlo :-) . Já mám také hned lepší náladu, když je venku hezky. Slunce mě dobije energii :-) . O vitamín D, nejen ze slunce, jsem se začala zajímat, když se mi narodil syn. Do té doby jsem jeho účinkům nevěnovala pozornost. Mám doma koupený vitamín D pro děti a přes zimu si ho kapeme i my s manželem :-) .

    OdpovědětVymazat