neděle 13. září 2020

Jaký to bylo .... chtěla jsem psát ,jaký to bylo , když byla koťata ještě pospolu doma , ale nějak se to bloggerovi vymyká ... místo obrázků vidím nesmyslný text, nezaroluji si ani na nějaký konec ... takže dnes trochu chaoticky a jestli to taky tak máte nebo jste poslušně přešly na novou verzi ???? mějte pěkný nový týden ♥

5 komentářů:

  1. Koťátka jsou nádherná 😍
    Já už na novou verzi přešla, zatím docela funguje.
    Přeji prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný roztomilý kuličky.Opravdu překrásný štěstíčka.Hezký pondělní podvečer.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám novou verzi u delší dobu, zatím to je při každém vkládání článku trochu jinak - bojuju!
    Koťata jsou kouzelná!
    Ivanko, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se přestávám divit, že blogy jaksi ,,umírají,, . Minule to šlo a teď tedy vůbec. Uvidíme dál. Děkuji Helenko za nakouknutí ♥

      Vymazat
  4. Ty chundelaté kuličky jsou kouzelné. Na novou verzi blogu jsem přešla hned, jak to začalo, a přesto se mi stává, že někdy funguje jinak, nežli obvykle. Nemám ráda takové, podle mne zbytečné změny. Takže ať se daří nám všem nejen na blogu líp.

    OdpovědětVymazat