čtvrtek 24. července 2014

HERBÁŘ na plátně.....

                                                     Netýkavka žláznatá
                            Jako první byla vybrána do mého zvláštního herbáře.
                                     Potřebovala jsem rostlinku dužnatou a pěkně vybarvenou
                                                                   ..a rostla zrovna u cesty
                                           To , že se nachází tady u nás , ale není dobrá zpráva.
                               Je to jedna z mnoha  tzv. invazních rostlin ..a je tedy lepší ji likvidovat
                                                                 podobně jako bolševnik.
                                               
                                                              nakoukněte - otvírám první list :



                                                                a to je ona : Netýkavka





 
                                                 moje milovaná mini růžíčka ♥



                                                Plátýnko jsem napřed trochu namočila
                                        - rozmístila květy a listy  a zarolovala kolem laťky.
                                               Do meziprostoru mě napadlo vložit igelit ,
                                        aby se barvivo z rostliny vylisovalo jen do jedné vrstvy..
                                     Pro jistotu jsem to ještě pevně obtočila starým obvazem
                                             ...a takto to nechám nějaký ten den lisovat ...
                                                               
                                      co myslíte - jaký bude výsledek ???



                                                       ...  určitě ho pro vás vyfotím....
                                                             mějte se všichni fanfárově
                                                               

                                                                ♥     ♥      ♥



13 komentářů:

  1. Ahoj Iv,
    tak na to jsem zvědavá...už takto to vypadá moc pěkně.
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem nedočkavá vidět výsledek! Znám trochu jinou metodu a jestli je tato úspěšná, určitě bych ji použila. Ta moje je kapánek "násilnější" :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..ale může být efektivnější ..jdu k tobě shlédnout to násilí :-)))

      Vymazat
    2. Zatím jsem ji nepublikovala, ale budu se muset polepšit:-)

      Vymazat
    3. Představovala jsem si váleček na těsto :-))

      Vymazat
    4. Téměř jsi uhodla...je to kladívko:-D

      Vymazat
  3. Ivanko, hořím nedočkavostí ...............Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Iv,
    těším se, až ukážeš hotový první list...!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. No jsem opravdu napnutá! Těším se, super nápad Ivanko!
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Výsledek bude úžasný, už jsem zvědavá:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  7. Juuu...tak to som moc zvedava ako to bude vyzerať na hotovo, dik že si ma navštívila :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to oc zajímavě. Jsem zvědavá na výsledek.

    OdpovědětVymazat