úterý 18. prosince 2012

ČOKOLÁDOVÝ POLIBEK....



     Každoročně mám na vánoce napečeno cca  10tero  cukroví a stačila mi
tentokrát sobota a neděle.
Říkám vám - já když se do toho dám - a zvolím správný postup práce- ono to jde!!
O víkendu  bylo docela nepěkně, tak se hold peklo  a vařilo. A pak ochutnávalo a usrávalo a popíjelo. V teple domova úplná pohoda.
A abych toho neměla málo zkusila jsem připravit punč... a né obyčejný!!
dle receptu přímo ,,hořící punč,,. Chystám se jím překvapit na Silvestra .
V týdnu ještě něco málo  nepečeného slepím linecké a vánoce můžou začíít!!!

a  tady pokračuji - koukejte:

 
 
 
 
..no sehnat formu s ,,hvězdičkama,, = nadlidský úkol, ale víte kdo měl- naši spoluobčané, co tak  divně  :-/// mluví - tam už seženete opravdu všechno!!!


 
 
napadlo mě to udělat do kanclu.....myslím, že na to dloooouho nezapomenou :-)))) 

 
nazdobila jsem to malýma vizitečkama a paráda hotová!!!
 
 
 


                                                        .. pěkný čokoládový sny přeji!!! Iva


 

Žádné komentáře:

Okomentovat