úterý 23. května 2023

Oblíbený časosběr ....

 




                                     jarem ....




  


               často jsem si říkala , jak se stane , že člověk nestíhá ....

               nestíhá ani svůj blogg !!

               a je to tady  - dlouhé odmlky ...

               ale fotek z cest , ze zážitků a z tvoření je najednou taková kupa,

               že se neví kde začít !!!

               Zachrání mě oblíbený ,,časosběr,, :


                


























 





 


                                                               Všude dobře tak proč být doma !!!

                                                                   

                                                                        Přeji všem krásný čas ♥





          






4 komentáře:

  1. Moc ráda jsem se podívala, Ivanko! Nádherné fotky!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Časosběr je naprosto úžasný, už jen ta první fotka rozkvetlého stromu je nádherná a ostatní jdou krásou v závěsu za ní. Já sama měla teď "bloggpauzu" půl roku a těžko se mi vracelo. Tak ať se daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu a budu se snažit - snažme se všichni ♥ !!!

      Vymazat