sobota 25. února 2023

Soběstačnost ...

 






                                  česneková ....







   Ano ,  česneku mám dostatek.

   Sázím ho všude kde se dá - mezi květiny, mezi jahody , dokonce mi pěkně vyrostl i ve skleníku .

   Na zimu  uskladním a když s přicházejícím jarem začne vysychat ...

   zpracovávám ho na ,,česnekovou pastu ,,
















a právě když už je česnek takto otevřený (nebo i víc) 
snažím se jej zpracovat do ,,česnekové pasty,,
a  máme v ledničce vždy po ruce



tady se mi líbí nápad  s naklíčením zelené natě ...
 ... jarní vitamínová bomba ...



                                                  česnekové obrázky jsem použila z netu 

                                          nějak mně v průběhu růstu česneku nenapadlo fotit :-(((


                                                           .....    a že má česnek i pěkný květ  :-)))





                                                                 Mějte dny plné zdraví a vitamínů !!













2 komentáře:

  1. Ivanko, pastu dostávám na podzim pravidelně od kamaráda, ale koukám, že tam dáváš kousek másla. On dělá bez.
    Ani a tebe ani na nás si tedy upíři nepřijdou.
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. česnek nade vše !!! dávám do skleničky prosolený a se sádlem :-)) pěkné dny přeji ♥Iv

      Vymazat