pondělí 18. července 2022

Červenec v začátku ....




                        a nejen  u vody ....





                Z minulých let mám zkušenost , že se mi během prázdnin nahromadily  

                 fotky z výletů -  já nestíhala vkládat   ... a tak upadly v zapomnění ....

                 Poučena a taky o ten rok starší , vkládám ráda takovéto ,,reportáže,, .

                Máme je v oblibě mnohé a jak vidno , jsou funkční a sdělíme a ukážeme vše důležité 

                ( i když spooouuusta fotek zůstává v archivu :-((

                Kde jsme byli , co jsme dělali , co jsme si uvařili dobrého , atd atd 

                Takže tady je moje reportáž  - nakoukněte :























                                      růžička stolistá - macerovaná přes noc , a spolu s upečenou  

                                      ..guiche,,  neudělali ostudu  na zahradní párty .. pro dámy !! 

                                         

                                       a z  okvětních lístků jsme si připravily kapku růžového oleje ♥ 








                                   Kromě růžiček mi na zahrádce kouzelně  voní  Zimolez japonský 

                                    A topolovky narostly tak, že koukají  do oken v přízemí :-)))

                                                                                                                       









                                                                            A na závěr z našich  luk a polí :-)))

                                                                                           a jak říká přísloví :

                                                                                     všude dobře - doma nejlíp ♥





   





 

4 komentáře:

  1. Lákavá místa, lákavé dobroty - prostě parádní léto, Ivanko!
    Užij si pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké připomenutí krásných chvil i dobrot. Já musím - pokud možno - psát a dávat fotky hned, protože jsem schopná pak zapomenout úplně vše. :-))) Tak přeji hodně podobně krásných chvil.

    OdpovědětVymazat
  3. Nepotkali jsme se na zemské bráně? My tam byli v prvním týdnu července:-)
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My tam byli přesně 2.7. a bylo tam krásně a spousta turistů :-)))

      Vymazat