pátek 30. listopadu 2012

THAJSKO po česku

Dnes jsem si dopřála něco luxusního , co si mé tělo před svátečním shonem zaslouží :
absolvovala jsem     thajskou masáž    a ještě se něco dověděla:

 
Thajská masáž je metoda uvolnění těla díky spojení znalostí z jógy a akupresury. Není to tedy „klasická“ masáž, kdy si lehnete na lehátko a necháte se masírovat. Je to spíš cvičení....trochu jóga...prý cvičení pro líné :-)))

Historie thajských masáží je opravdu dlouhá. Jejich vznik se datuje zhruba do roku 2500 př.n.l., to znamená v době, kdy žil Buddha. Protože si thajské masáže berou základ z jógy, akupresury a ajurvédy, jsou součástí široké filozofie buddhismu a využívají učení energetických drah v těle.
 Učení o masážích pro kompletní uvolnění těla se z Indie postupně přeneslo do Thajska.
Tam se umění uvolňujících masáží dále rozvíjelo, až se masáže začaly nazývat thajskými.
Masáže byly dříve v Thajsku praktikovány jen v chrámech během léčebných kúr.Časem se staly  tak populární a oblíbené , že se znalosti dědí v rodině a masáže se provádí kdekoli.
 
Thajské masáže dokážou pomoct v případě svalových potíží, ale i v případě dlouhodobých chronických onemocnění. Díky uvolnění těla dochází i k uvolnění mysli a k pozitivnímu naladění člověka.
..... a přesně tak jsem se cítila.....asi proto že mě masíroval chlap :-))
 
 


 
a z lázeňské zahrady jsem pořídila pár fotek
 
 
 pěkný večer Iv
 

Žádné komentáře:

Okomentovat