pátek 29. září 2017

Rostou ....



 
 
 
 
 
no není to krása .....
 
 
 
 


 
 
 
 
 
takhle to dopadá , když si do lesa
JEN zaběhnete ....
 
 
 
 
 
 























  

                          pro tyhle fešáky jsem se druhý den ještě vracela
                          už  odpočívají v octovém nálevu ....


 
 
 


           

                                                                                 tak hurá do lesů !!
                                                                    mějte krásný houbařský zážitek a
                                                                          následně kulinářský požitek
                                                      
                                                                 





                                                                             









10 komentářů:

  1. Ivano, jsou parádní. Tihle jsou moji nejoblíbenější:-). Včera jsem houby zpracovávala do večera a dnes jsem šla jen na procházku a přinesla jsem další. Ale křemenáče bohužel ne...
    Hezké houbobraní:-)
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  2. Ivuško i mně se mužíček do lesa zaběhl..A dva dny náš dům voněl sušenými houbami. Krásný čas nám nastal.
    Měj se moc krásně.Z❤

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou tedy kousky! Nám se obvykle houby v lese vyhýbají, ale letos asi neměly kam :-) I my jsme jich měli plno.

    OdpovědětVymazat
  4. Rostou, rostou a jak koukám, fešáci to jsou :o)
    Ivanko, měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě rostou, já jich dostala hromadu - jen ty houby na posledních fotkách, ty, které přijdou do octa - neznáme a nesbíráme... měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivanko, to je krása! Byli jsme podobně úspěšní, tak už mám zásobu na zimu :o) Co jsou to za houby na těch posledních fotkách? To je nějaký druh ryzců? Přeji krásné dny, Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano jsou to ryzce - nejlepší jsou naložené v octu :-)))

      Vymazat
  7. Ty tedy jsou.Teda ty jsou... Na křemenáče jsem letos štěstí neměla vůbec, ale kozáci nám vyrostli na zahradě pod třešní... A i vyběhnutí do lesa bylo úspěšné.
    Hezkou neděli
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  8. Rostou, už tři neděle, jak dlouho nerostly...
    paráda!
    Pavel

    OdpovědětVymazat