sobota 30. května 2020

O stromech...









                      … co skrývá tato útlá kniha ?






          Příběh muže , který  sázel stromy ...
          Návod ?
         
          Já vysadila své čtyři duby  ♥
         





















 
 
 
Při čtení téhle malé knížky jsem už věděla ,
že mi začínají klíčit moje vzácné žaludy
 
 











                                                            a když  se klíčky začali  měnit  ve stromečky
                                                                                                            
                                                                             nastal  čas  je vysadit …


                                                     











                                                            Vybrala jsem jim krásné místo s výhledem

                                                              no a  teď už si jen počkat tak  30 - 50 let

                                                                                  Držte se kluci  !!!!

                                                                                         



                                                                      

















2 komentáře: