sobota 1. července 2017

Růžové ...



 


   


                        léčivé a kouzelně voňavé ...

              





                        To jsou  růže stolisté :

                       



 

 


     Doporučuji něco si o této  růžičce ,,Rosa Centifolia,,  načíst
     kdo ji nezná  - určitě zaujme !
   
     Ale teď se pojďte podívat ,  jak ta  MOJE  kráska  kvete ♥




















     růžová  voňavá poupátka ...
     tak vypadá  můj budoucí čaj
     už se těším :-))



 


 







                                                                                

                                                                            Užívejte léto s vůní růží !!

                                                                                      








13 komentářů:

  1. Krásné růže,krásné fotky...
    Škoda že nejde přenést vůni...H.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty růžičky jsou opravdu nádherné. Jak květenstvím, tak barvou. Na zahradě bohužel nemám. :O) Ale co není....
    Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Velká nádhera krásně vyfocená!
    Ivanko, měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné růže, dokonalé fotografie.
    Měj se hezky!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky veliké nádhery.. Ta barva je přímo čarovná..
    Ivanko krásné prázdniny ti přeji. Z♥

    OdpovědětVymazat
  6. Ivu, z těch lístků budeš opravdu dělat čaj? To mne zajímá... a růžička je nádherná, nasadila jsi mi brouka do hlavy, budu uvažovat...Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano budu :-)) ..vlastní růžový čajíček ve vlastních sáčcích ...sama jsem zvědavá !!

      Vymazat
  7. Ivo, nádherné fotky..aaach
    Já vždy čekám na ten okamžik, až se poupátka rozvinou a pak sbírám okvětní lístky..ale Tvá popupátka- to je nádhera...
    Měj se krásně- růžově...
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné ružičky, u mňa žiaľ sa im veľmi nedarí. Zaujala ma informácia o ich liečivej schoponosti, celkom by sa mi to hodilo do mojej prírodnej kozmetiky.

    OdpovědětVymazat
  9. Ivanko, růže je nádherná. Já si tuhle stolístku také chtěla koupit, ale u nás ji nikde nemají. Letos jsem sehnala jen zakrslou formu, ale nějak se jí zatím nechce kvést.Moc zdravím A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko možná jsi udělala dobře , tato růže se docela rychle rozrůstá (co jsem četla :-)) -zatím mám miminko !!

      Vymazat
  10. Ivanko, růžičky jsi krásně nafotila. Podtrhla jsi jejich krásu.
    Krásné léto.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné květy, to je barvička! :-)

    OdpovědětVymazat