úterý 23. května 2017

Přímo letní snídaně ...



 
 
 
 
 
 
 
 
 
       pro dnešní teplé ráno ....
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
příprava z chia semínek vás bude bavit
žádná věda
vmícháte do tekutiny...
do kaše ...
a necháte bobtnat :-)))





     naše snídaně je nabobtnaná v kokosovém mléce ...
     s mangem a borůvkami


    jestli jíst chia semínka  nebo nejíst ?
    V článcích na netu vám nabídnou 7  někde dokonce 11důvodů proč ANO

    hlavní je -  jestli nám  budou chutnat !!
                   

























     dobrou chuť



                                                                            






 

5 komentářů:

  1. Chia semínka určitě jíst,za mně není lepší křupací snídaně ;).Jen bych potřebovala najít zdroj většího balení za fajnovou cenu,neporadíš?
    Sladké sluníčkové dny přeju.H.

    OdpovědětVymazat
  2. Haničko na zkoušku jsem si koupila V Hypernově - zatím jsem jinde nebádala, časem snad , až přejde to ,,boom,, bude cena příznivější.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, chia semínka mám moc ráda, tvoje snídaně vypadá úžasně!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, Tvoje snídaně se mi moc líbí a jistě by mi chutnala :o))
    Měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Za mě jíst a jím.
    Hezké slunečné dny přeji. Jana

    OdpovědětVymazat