sobota 31. května 2014

Jen tak v trávě.....

                         
                                               ... na zádech v trávě a s foťákem u oka ...

                                                 tak jsem dnes trávila chvíli u nás na louce
                                                                a užívala si sluníčka
                                                       přilehněte si :-))) místa je dost



                                                 napřed jsem chvíli pouštěla svýho dráčka

                                                                            KLIK

                                             
                                              a pak mně zaujaly bílé mapy na louce v dálce....
                                                                      vidíte to taky??
                                                 
                                                                 
                                 
                                                                  záhada je odhalena !!!
                                                         je tu moře kopretin..... a nejen jich...




                                                    ...  spousta dalšího lučního kvítí ...







krásný kopretinový zážitek vám všem
milé blogerky

♥    ♥    ♥




10 komentářů:

  1. Lucne kvietky su uzasne...krasa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned jsem si odnesla i kytici domů ♥ měj se krásně

      Vymazat
  2. No pááni.... to je krásně rozkvetlá louka....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko i já jsem byla z toho ,,moře,, překvapená :-))

      Vymazat
  3. no páni,na takových loukách jsem vyrůstala-krááása,jsem moc ráda,žes jukla ke mně na návštěvu a já mohla objevit další vymazlený blogík...hezký den...zuzka(žínka domácí)

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné fotky....na takové louce bych taky chtěla být:-)....díky za milou návštěvu na mém blogu. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Neskutečná nádhera! Už dlouho jsem na takové louce nebyla...
    Krásný večer Ivanko. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .. a já zvala ... místa bylo dost :-)))

      Vymazat
  6. Aho Ivanko, krásné fotky jsi nafotila. To je dobrý nápad na zádech v trávě.Jetelíčky už jsem dlouho neviděla, provázely mne dětstvím.
    Iva

    OdpovědětVymazat