sobota 28. prosince 2019

Šťastné a pohodové ...







                     …. takové byly dny  vánoční u nás







  Tradice máme rádi a snažíme se je dodržovat …

   jen fotit je nestíhám  - možná se snažím nenarušovat tu jedinečnost okamžiku ,
  
  já vím, jsou to pořád stejné tradice...
  ale stejně jsou každý rok svým způsobem neopakovatelné ♥

  
  























                                                                  Svátečních fotek mám jen poskromnu
                                                                              pro Vás milí čtenáři
                                                          o to víc času jsem prožila v kruhu milovaných :-))

                                                                       Věřím, že jste to měli také tak

 
 
 









3 komentáře:

  1. Ivanko, i já jsem letos vlastně nefotila. Byla u nás i moje mamka a tak mě to teď trochu mrzí. Ale jak píšeš, podvědomě jsem nechtěla narušovat ty sváteční chvíle...

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Helenko posílám přání krásných svátků a děkuji za milé komentáře ♥ Iva

      Vymazat