středa 23. ledna 2019

Washi pásky ...






 
 
 
 
 
na hraní a zdobení ….
 
 
  


 
 
dnes můžete koupit za malý peníz
(né v českých obchodech)
washi  pásky
 s nejrůznějšími vzory …
 
mě se zalíbily tyto jemné
 s japonským motivem
 
 

 








 
 
 
 
moje chlupaté štěstí
 
inspirace  
 
láska
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
pár šedivých dnů je za námi
 teď už si přejeme sluníčko :-)))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

8 komentářů:

  1. Ivanko, vybrala sis skutečně krásné, jemné motivy!
    A ta chlupatá princezna to je vznešenost sama!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji, i tobě přeji sluníčkové dny! Iva

      Vymazat
  2. Hmmm, něžné krásky... všechny i chlupaté štěstí ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle pásky se mi líbí moc, jsou takové něžné, jemné :) vč. chlupáčka :)
    Měj prima den, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Kočičanda je prostě dáma. Mějte se spolu krásně.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  5. Ivo,
    krásné pásky- jemňoučké a já tam vidím kousek jara a cítím nějak tu vůni♥
    Chlupatá láska- je nádherná!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško - přesně , jak tu dnes celý den sněžilo - taky jsem ucítila závan jara !!

      Vymazat