pátek 14. července 2017

Rostu jako z vody ...











    to jsem já :
              





     včera miminko .... dnes je ze mně šelma :-))

 















         

            a jak se tak na sebe koukám ...
            maminka je jistá...
            ale kdo byli moji předci ?

          
          při vší fantazii mi v krvi
          mohou kolovat geny ragdolla, něvské maškary i britského colorpointa

          těm všem se totiž náramně podobám :-))





 
                                                                              ať jsem - kdo jsem
                                                             panička mě má nejraději na celém světě
                                                                                          ♥
                                                                   umí nejlíp uklidit můj záchůdek
                                                                    sype plnou mističku dobrůtek
                                                                        a večer drbe za ouškem
                                                                                 to se mám !!!!!
  

                                                                    

                                                                no co dodat : má mně vycvičenou :-)))
                                                 

                                                              






5 komentářů:

  1. Tak a teď jsem se zamilovala!!<3 <3. Hned bych si ho Ivanko pomuchlovala<3.


    Měj se krásně a když budeš mít náladu, stav se na kus řeči i u mně na http://www.bygabra.cz/.

    Měj krásný víkend,
    papa ByGabra

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je nádherná::-)Mám podobného Toníka ten je táta peršan- máma britka.-)Krásný den

    OdpovědětVymazat
  3. Je náádherná, miluji kočky, jsou tak krásně ušlechtilé. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, mazel každým coulem. Nádhernej kukuč, Kája.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko, jsem spíš na psy, ale ty oči... Kdo by jí odolal...
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat