čtvrtek 15. června 2017

Sjíždím ...



 
 
 
... jsem stále nejslabší článek ...
 
 
 
 
 




       sjíždět je super,
       ale napřed se musíte dostat nahoru :-))








někdy cestou ....
 




 





odměna :-)))



 
 
a taky necestou.....
 
 
 












8 komentářů:

  1. Ivanko já nevěřím, že jsi nejslabší.. Užíváš si nádherné přírody..
    Přeji ti šťastnou cestu jak do kopce, tak i z kopce dolů.Z❤

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já jsem nejslabší článek už dlouho :o)
    Máte na to kolo překrásný terén! Jen trochu náročný...
    Ivanko, měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. TEDA...TO JE TERÉN...TO SE VYPILUJE ČASEM A BUDEŠ NEJLEPŠÍÍÍ!!!ILA

    OdpovědětVymazat
  4. Ale ty výhledy...to za to stojí. A navíc, někdo přece musí všechno jistit zezadu :o), jako já...
    Sílu do pedálů, slunce nad hlavou a spoustu sjezdů bez nehod... H.

    OdpovědětVymazat
  5. Veliký obdiv už za to, že vůbec jezdíš, takže nějaké pořadí je naprosto okrajová záležitost. :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Tý jo, ty jsi akční :-)
    Já jsem jednou jako dítě sjela prudký kopec na koloběžce a nechápu, jak jsem to mohla udělat... :-D

    OdpovědětVymazat