pátek 21. dubna 2017

A jak to bylo s koledou ....



 
 
 
 
 
 
        ....  na koledníky čekalo překvapení ....
 
 
 
 





      těsně před velikonocemi  jsem objevila
      tato  vajíčka - svíčky z  včelího vosku  ...
      s velikonoční tematikou ...

      prostě  vtipné  originály !!!

     




















 
 
 
 
 
 
 
 
 




               ...  a  letošní velikonoce jsou minulostí   ....









 

9 komentářů:

  1. Ivo,
    Velikonoce jsou prostě už pryč....ale výzdobu ještě mám..:o))
    Tvoje vosková vajíčka jsou nádherná a krásně vyfocená, jedno podobné jsem taky dostala- od pana včelaře- co od něj beru medík...
    měj se moc hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Hned bych šla koledovat.-)Vosková vajíčka jsou parádní.Hezký víkend.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zůstali beránci ... a ti se mohou hodit na vánoce :-))

      Vymazat
  3. Opravdu originální vajíčka. Mám ráda tu vůni včelího vosku.
    Krásný králíček. Ten můj by se určitě takhle vyfotit nenechal:-)
    Hezký večer
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odmítám kupovat ty ,,voňavé,, a plné chemikálií!!

      Vymazat
  4. Ivanko,taková vajíčka jsem ještě neviděla a jsou nádherná.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko, krásná, neotřelá koleda! Úplně cítím tu vůni!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat