sobota 7. ledna 2017

Ještě malé voňavé ....






                .. dárečky  ♥





                 každoročně vymýšlím malé dárečky,
                 které rozdávám pro radost
                 známím, příbuzným, kamarádům, ...

                 stále  frčí mydélka   kuk :    HOME-MADE
                       













          moje mydélka jsou z kupované mýdlové hmoty 
          ( přeci jen obavy z chemikálií stále jsou )
          a tak mám jistotu ...
         
          vánoční mydélka jsem pár kapkami dovoněla :-))













                                                                                












3 komentáře:

  1. Ivo, nádherné. Mi se domácí mýdlo tak čistě bílé nikdy nepodařilo. Skvělé!!! Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné dárky. Já jsem ještě nedostala odvahu na vlastní mýdlo, snad se jednou taky odhodlám, Kája.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, vypadají nádherně!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat