sobota 15. října 2016

Beroune, Beroune ...






          protože se prázdninové fotky z Berouna trochu zatoulaly,
          vkládám je až nyní ....
         






          tradičně jezdíme na závody ,,dračích lodí,,
          letos byla startovací listina přímo přeplněná...

          ale to hlavní :  počasí bylo úžasné !!!
          
                





      Závodníci závodili a já podnikla  výlet po okolí :-))
      (trochu  obavy  byly ...
       ...  o orientačních schopnostech žen se ví - že nic moc )
      Pořídila jsem si mapku Berouna a vyrazila ....

       první cíl = kaplička  čnící na kopci ....







                     a když jsem byla u kapličky...
                     tak jsem si řekla : co  dojít na rozhlednu Děd ?...
                     a byla jsem i tam  :-))
                    







 

jsem si přece jen odskočila - mezitím snad lodě dojedou :-))
 







           
         
         Kdo chodí na můj blog ví, že ráda fotím mraky
         a že si nenechám ujít žádnou nebeskou podívanou :-))
        
         a tato byla hodně nevídaná !! 
         ale třeba je to v Berouně běžný úkaz :-)) kdo ví ....         







      a moje berounské zjištění : 
      kvůli dračím lodím já se asi nikdy nepodívám na hrnčířské trhy !!!
      ty se totiž konají hned další víkend ...
    
      Bude to chtít příští rok lépe plánovat  !!

  




                                                                               mějte všichni pohodu

                                                                                        








5 komentářů:

  1. Ivi, děkuji moc za krásný výlet, tam,co je od nás příliš daleko na to, abych se tam podívala.Tak aspoň takto, zprostředkovaně, ale úžasné pohledy a ty fotky...krása... díky za ni. Pohodové podzimní dny. H.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, překrásné fotky, hlavně ta poslední, fakt super!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Tak přijeď na keramické trhy v Kostelci nČ/Lesy, pořádají se vždy poslední sobotu v květnu:-)
    A poslední foto, opravdu nádherný"úlovek"!!!
    Přeji krásné podzimní dny:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné toulání Berounem... :-) Mám přítele trenéra fotbalu a ti jezdí každý víkend na zápasy do různých měst, občas jezdím s nimi a také se pak takhle toulám a poznávám nová města, nová místa.. :-)
    Dračí lodě často pozoruji i z okna našeho bytu, bydlíme hned u přehrady, kde mají dračí lodě tréninky, vždy je slyšet jejich povzbuzování a bubnování do rytmu. :-)

    OdpovědětVymazat