neděle 4. ledna 2015

Nejen pro zahřátí.....

                                                     

                                                       Vítám vás všechny v novém roce ♥
                                                 
                                                  Můj první příspěvek bude tak trochu o tom,
                                        co jsme si všichni přáli na přelomu roků snad nejčastěji :
                                                                   
                                                                        ♥   ZDRAVÍ  ♥
                                                   








Nebudu dávat žádné odborné rady - na to nejsem profík -
 ale   v sílu bylinek věříme všichni !!
A protože jsme během roku nějaké bylinky nasbírali a nasušili
je čas si na nich 
pochutnat ♥

Po svátcích jsme přejedeni  a jak já se vždycky těším.
když si namíchám ,,čistící čaj ,, !!!! 
Kombinuji  sypané čaje=  zelený nebo černý ,
a k tomu přidávám fenykl , koriandr,
čerstvý zázvor, citron, ..
recept udává ještě čerstvou kurkumu  a kmín,
(čerstvou kurkumu jsem nikdy neviděla 
a kmín mi moc v čaji nejde :-(()


Hotový čaj se dá koupit - např tady :


Bylinky si do této směsi přidávám  podle chuti.... 
  podle nálady
 podle období
a v přiměřeném množství :-))




  






                                                                       Máte ,, FRENCH PRESS,, ?
                                         
                                                       V této konvici se  čaj ,ale i káva  skvěle připravují !!
                                                       








                                                                           
                                                                                 A když konvici nemáte ....                                      
                                                                    .... klasika je klasika ,... a je krááásná   !!!!

..zdroj NET...
         
                                   



                                                                ...zkuste  použít dlouhou skořici místo lžíce ?
                                                                             čaj se ještě rozvoní její vůní ♥

                                                      Přeji Vám všem krásné a voňavé chvilky nad šálkem čaje

                                                                   
         



14 komentářů:

  1. Bylinkové čajíky mám také moc ráda, nějaké mám nasušené (růžičky mi letos muž použil do růžového sirupu), ale moc ráda mám i od Sluneční brány :-) Hezkou neděli!

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, to je ale voňavý příspěvek... Hned si jdu něco uvařit :o) French press mám a na kávu ho používám moc ráda. Vím, že to jde i s čajem, ale doporučuji pro každý nápoj vlastní - abychom pak nepili takového kočkopsa :o)
    Hezkou neděli přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko ,konvici jsem dostala pod stromeček :-)) a trfila jsi se ....ať v tom = kávaxčaj , máme doma jasno :-))))

      Vymazat
  3. Hmm, už si dávám vařit vodu na čaj:-))), tak mi ten tvůj zavoněl!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko , vánoční svátky jsou ideální , kdy jsem schopna se s čajíky trochu pomazlit :-))

      Vymazat
  4. Ivanko, i když jsem spíš "kafíčková", ten tvůj čajík bych si s chutí dala :o):o):o) ....přeji ti krásný nový rok .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki - dobrý čaj nebo skvělá káva ? - obojí miluji ♥

      Vymazat
  5. Ahoj Ivanko, moc hezky prispevek. A ty fotky! Krasne! Ja mam take rada cajicky a nejvice pres zimu. Ted v lete spis jen ledovou kavu :) Moc zdravim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však k vám taky dorazí :-))) ,Haničko měj se pěkně ♥

      Vymazat
  6. Ivo, preji vše dobře v novém roce .... Jsem taky na čajíky :-) Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo , hodně zdravíčka v novém roce , Šárka

    OdpovědětVymazat