úterý 9. prosince 2014

Pod pokličkou...

                                   

to - aby se neprozradilo tajemství ♥





překvapení pro Leničku 
,,vánoční výměny  ,,

už jen zajít na poštu 

                     




                                              ...  tyhle papírové holubičky jsem opravdu nemohla nechat v krabici
                                                             opět se pěkně budou třepotat zavěšené na hambalce

                                                                                                 ♥       ♥       ♥


                   












2 komentáře:

  1. Ivo, jsem zvědavá, copak pěkného Lenička dostane, já už jsem dárek dostala, snad zítra nafotím, dárek ode mě Mirka také již dostala, měla jsem pečlivě nafoceno, ale vrámci "úklidu foťáku" jsem si fotky vymazala, musím ji porosit, aby mi nějakou fotku poslala, hezké dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko ,mám tyhle výměny ráda - je to správný adrenalin :-)))

      Vymazat