sobota 15. března 2014

Jako z pekárny.....

                       

                                                         
                                        Líbí se mi když jsou rohlíčky jeden jako druhý !!
                                                         ...a tak jsem se snažila  ...
                                     Tyto ,,snídaňové ,, máslové rohlíčky mají uvnitř malinko
                                                            mandlových lupínků ...



a s kdoulovým džemem  to nejen ladilo
ale i chutnalo !!!





 MÁSLOVÉ  SNÍDAŇOVÉ  ROHLÍČKY

600g hladké mouky
špetka soli
1vejce + 1žloutek
1 pol.lž. moučkového cukru
120 ml rozpuštěného másla /vlahé/
280 - 300 ml mléka
kvásek : truchu mléka+3/4 kostky kvasnic+2káv.lž.cukru

Uhněteme těsto a necháme nejmíň hodinu kynout.
rozpustíme si ještě 2-3 pol. lžíce másla
těsto rozdělíme napůl a vyválíme placku -
tu potřeme máslem a  rádýlkem rozdělíme na 8 dílů
/celkem  bude ze dvou placek  16 rohlíků /

Smotané rohlíčky jsem opět nechala asi hodinu kynout
...a vyplatilo se...
rohlíky se krásně vytvarovaly 

V troubě se pak pekly cca 20 minut na 180 stupních 


Kdo bude chtít zkusit - přeji dobrou chuť !!!!




A vidíte , co se to skrývá za další pečivo !!!!
Nic z mého pekařského umění !!!!



..prostě se to chtělo vyzkoušet :-))
Bagetky doma dáte na plech a dopečete ....
a jsou jako z pekárny :-))





                                   
                                                                Mějte se krásně
                                                               
                                                                   ♥     ♥     ♥
                                              děkuji všem za milé návštěvy a komentáře





9 komentářů:

  1. Ivanko, vypadají nádherně .... děkuju za recept ..... křupavé rohlíčky k snídani, to je velká dobrota ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko ,pro toho kdo rád sladké pečivo doporučuji :-)

      Vymazat
  2. Ivanko, tvé rohlíčky určitě vyzkouším, vypadají skvěle! Než jsem měla domácí pekárnu, taky jsem kupovala tohle pečivo na dopečení, není vůbec špatné...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mít tento polotovar doma po ruce není vůbec špatné :- ) , dobře ,že jsme vyzkoušeli !!pěkné dny přeji

      Vymazat
  3. Ivanko, rohlíčky jsou jako malované. Jde vidět že jses snažila. Určitě vyzkouším i ty tvoje. Já jsem také pekla domácí rohlíky ale ještě jsem je nestihla dát na blog. Musím si pospíšit. Rozpekávací pečivo také kupuji je dobré. Proč ne když ušetří čas. U nás je spousta různých druhů i z celozrné mouky. Moc děkuji za gratulaci!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty rohlíčky se přímo smějí. Jako bych cítila jejich vůni.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Ivko, moc děkuji na návštěvu u mně. Hned jsem se musela podívat k Tobě, protože jsem Tvůj blog neznala. Ale moc se mi tu líbí, Tvé háčkování, Maileg postavičky a dobrůtky v kuchyni. Prošmejdila jsem to tu od konce po začátek. Přijdu zas! :o)
    Pohodový večer,
    J.
    P.S. Pozdravuj kocourka.

    OdpovědětVymazat
  6. rohlíčky vypadají nádherně, a kytice sněženek taky . Přeju krásné jaro, Pavel

    OdpovědětVymazat
  7. Ivanko, tak jsem je upekla. Jsou vyborne a opravdu maslove :) Koukni ke me :)

    OdpovědětVymazat