sobota 14. prosince 2013

...čekání na vánoce....

                                               
                                                  Před časem jsem se zapojila ,,U Ajky,,
                                do   VÁNOČNÍ VÝMĚNY  - tím  děkuji za skvělou organizaci ♥
                                              Jeden dárek jsem si mohla proto  rozbalit už teď!!!
                                                        Byl od  Miladky a  moc mě potěšil ♥

                                                      Ale  napřed vám představím můj dárek ,
                                                              který jsem tvořila pro Lidunku :

                                   

  
                           
                             
                                       ..kombinace červené a bílé se mi k vánocům nejvíc líbí ....

                     

                               
                                                  byla to přímo hvězdičko-mánie  :-)))

  
  

  



A tady je ONEN můj voňavý dárek !!!!
Krásné prostírání se mi bude hodit na vánoční stůl...
a perníčky !!
už jsou zaškatulkované do :  p o k l a d y  !!!
ještě jednou děkuji Miladko 



     

                                                             Mějte krásnou sobotu
                                                   a obdarovávejte všechny kolem sebe
                                                           třeba jen maličkostmi
                                                                    p o t ě š í t e
                                                                      ♥   ♥   ♥


4 komentáře:

  1. Jééé, oba dárky - jak ten tebou vyrobený i ten obdržený - jsou skvělé. Jste obě šikulky. Perníčky bych také zařadila mezi svoje poklady:-) klidný a pohodový víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné dárečky jsi vytvořila a krásné jsi i dostala:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. no krása, hviezdičky sú priam hviezdne.....

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Ivo já se chci omluvit jestli jsem Ti nenapsala odpověď když jsem dostala dáreček od Tebe. Já jsem to vše popletla a děkovala jsem jiné Ivě které mne na to upozornila měla jsem problém s počitačem a smazala jsem všechny mejly tak i Tvoji adresu.Ale teď je už snad vše v pořádku ještě jednou mohutné poděkování a omlouvám se!
    Chtěla by Ti popřát krásné a spokojené vánoce a spousta nápadu do dalšího tvoření.! Luďka.

    OdpovědětVymazat