pátek 19. července 2013

LEVANDULOVÁ sezóna...

                                                                               ♥♥♥


 
 

 
levandule pořád ještě nakvétá
a
tak sklízím, motám, pletu , suším , věnečkuji.....
 
                                            
 
 
 
 
                                                    letos jsem zkusila tyto  plné  paličky
 

 


 






                                           
                                                 moje zákoutí v boudičce , kde vyrábím  :-))

 

 
                                    
 
                                                                       
                                       
                                          děkuji vám za návštěvu a užívejte si sluníčka

                                                                           ♥ ♥ ♥
 

                                                          
 

3 komentáře:

  1. Děkuji za návštěvu na mém blogu, objevila jsem tak tvůj :-) Vidím že taky jedeš v levandulové "velkovýrobně" tak jako já ;-) Krása! Ten drátovaný závěs na svíčku je originální!
    Krásné a voňavé motání,
    Anýzovka

    OdpovědětVymazat
  2. tiež milujem levanduľu...už ťa mám u seba na blogu...páči sa mi ten Tvoj

    OdpovědětVymazat