sobota 23. března 2013

Trapunto a můj šici stroj

 
 
 
 
Moje touha pořídit si nový šicí stroj byla ještě intenzivnější ,
když jsem uviděla zvláště krásnou techniku -
- do té doby pro mě absolutně neznámou -
-vypátrala jsem , že je to :

 ,,trapunto,,

Byla jsem odhodlaná pořídit si nejlepší z nejlepších  JANOME :-))
Ale zase stačilo zapátrat  a vybrala jsem si stroj,
který to umí  taky
Pro mé kutilské záměry stroj LADA zcela dostačující.
Ono vlastně jde o volbu patek.
 Její  výměnou umíte třeba řasit, krásně
entlovat, a dokonce zvládnout techniku trapuntování :-)).
A hned jsem  zkoušela na tomto

šitém - vyšívaném obrázku

 
 
mezi vrstvami  mám vafix a ten vytváří efekt ,,nadýchanosti,,
toto byla docela miniaturní práce a prvotní pokus... 
 Pro  příště vím, že to chce šablonu a mnohem lépe připravit :-)))
 
 
 
 
Koukněte se třeba sem.
Výtvory Katariny jsou úúúúžasné
 
 
 
 

 
A tento obrázek spolu se srdíčkem putoval jako dárek při mé účasti ve výměně.
 
 
 
 
 
 
přeji krásnou sobotu ♥♥
 
                                         

Žádné komentáře:

Okomentovat