sobota 9. března 2013

Jarní překvapení

 
 
♥přeji krásnou sobotu♥
Jestli se u mě zdržíte, můžete si prohlédnout ,
jaké překvapení se
z těchto vajíček vyklubalo :-))
 
 
 
 doba klubání byla naplánována na jarní dny , přesně podle plánu
Simonky na jejím blogu
 
v akci ,,velikonoční výměna,,
 
Jaké překvapení pro mě bylo . že budu vymýšlet dáreček pro Janičku
 
jejíž blog jsem si přidala do oblíbených snad ihned po založení .
A jak sami víte - v háčkování  nemůžu konkurovat!!
její tvoření je dokonalé
a tak jsem zvolila šití.
 
Vybrala jsem pro ni to nejlepší z vlastního chovu :-))
 

 

                                vidíte nějakou vadu - to jsem celá já!! K Janičce dorazila
                                                  ta drůbež s očkama domalovanýma :-))




                                              Snad jsem udělala radost a slepičky si najdou u Janičky
                                                              své velikonoční hnízdečko

                                                      mějte se všichni nádherně ♥Iva




4 komentáře:

  1. Jejda, no krásné pipky se ti vyklubaly:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne pipinky! Verim, ze se budou urcite libit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné a roztomilé hejno. ;-) Velikonoce můžou začít v plné parádě. ♥
    Vivi

    OdpovědětVymazat