sobota 19. ledna 2013

Návštěva ještě ,,vánoční,,

Zvu vás na přípravy jedné návštěvy o které jsem věděla ,
že za mnou dorazí někdy po vánocích....dřív to nevycházelo.
A je to tak líp - budeme mít  víc času !!!
 
 
 
 
světýlka nesmí chybět
 
 
měla jsem chuť vše naladit ještě do vánočního :-)))
 
 
 
 
 
chystám se všechny okouzlit hrníčky od Green Gate
 
 
 
A protože to není jen tak lecjaká návštěna , nachystala jsem potřebné ,,pomůcky,,:-)))
 
 
snář - kniha o výkladu karet - a vykládací karty !!!!
to bylo naše téma
 
 
 

                                        
                            Mám karty ilustrované Ivou Hüttnerovou - jsou moje zatím nejoblíbenější
                                       

 
Každý si na začátku zvolí osobní kartu - a mě vyšla má hnedle do středu- takže celé dění se bude týkat mě. Vedle mám smrťáka a kominíčka, nahoře láska .... z toho nemůže být nic špatného :-)!!
                     To jsem si vyložila ještě sama, protože pak jsme se jen bavily!!!!
                                                     
                                                           Návštěva mi donesla dárečky


 A ještě vám ukážu tenhle nazdobený háčkovaný stromeček od mé sestry!!!
 
 
 
♥♥♥všem děkuji♥♥♥
 
 
a přeji pěkný víkend. Iva
 

2 komentáře: